Zajęcia dla dzieci i młodzieży

Separator

L.p.

Tematyka -  Zajęcia dla dzieci i młodzieży 

Osoby realizujące

1.

„Działamy w zespole” – rozwijanie współpracy grupowej. Zajęcia dla klas IV-VIII

M. Tymińska

2.

„Inni czy tacy sami?” – o postawach wobec osób z niepełnosprawnością. Zajęcia dla klas IV-VIII

M. Tymińska

3.

„Jak rozmawiać by być dobrze zrozumianym i bardziej rozumieć innych?” – warsztaty dla uczniów starszych klas szkół podstawowych i ponadpodstawowych

E. Chmielnicka

4.

 „W wolności od uzależnień rozwijam siebie – warsztaty z zakresu profilaktyki uzależnień od alkoholu i nie tylko” – zajęcia dla uczniów starszych klas szkoły podstawowej

E. Chmielnicka

5.

  „Co robić z tymi uczuciami?” – warsztaty dla uczniów starszych klas szkół podstawowych i ponadpodstawowych

E. Chmielnicka

6.

„Poszukiwanie wartości i sensu mojego życia – dylematy okresu dojrzewania” – zajęcia dla uczniów szkół ponadpodstawowych 

E. Chmielnicka

7.

„Jak budować dobre relacje w klasie ?”– zajęcia integracyjne dla klas

E. Chmielnicka

8.

   “Być albo nie być w grupie” – zajęcia dla uczniów kl. IV-VIII            

O. Łagowska-Korneluk

M. Kęsy

9.

 “Mój świat emocji” – zajęcia warsztatowe dla kl. I-III

O. Łagowska-Korneluk

M. Kęsy

10.

Nadążyć za światem – branże przyszłości- zajęcia dla uczniów klas VIII.

 

B. Bojarczuk

11.

Trzej królewicze – trudny świat emocji. Analiza cech własnych- zajęcia dla uczniów klas VII.

B. Bojarczuk

12.

Grupowe zajęcia logopedyczne dla przedszkolaków:

- Walka ze smokiem, czyli gry, zabawy i historie, które dodają siły i odwagi.

 

E. Wójcik

 

13.

Przesiewowe badanie mowy dzieci przedszkolnych w placówkach, które nie zatrudniają logopedów.

 

E. Wójcik

14.

Wyjazdowe indywidualne obserwacje dzieci przedszkolnych i szkolnych z problemami w mowie i komunikacji społecznej z rówieśnikami podczas zajęć edukacyjnych w przedszkolu lub szkole.

E. Wójcik

A. Wybrańska

M. Kindlik

15.

„Jak cię słyszą, tak cię piszą” – warsztaty dykcyjne dla starszych klas szkoły podstawowej

 

A. Wybrańska

16.

Badania przesiewowe artykulacji dzieci w wieku wczenoszkolnym na terenie szkół – w placówkach w których nie ma logopedy.

M. Kindlik

17.

Skrining dzieci w żłobkach i przedszkolach pod kątem wczesnego wykrywania nieprawidłowości i zaburzeń w rozwoju mowy.

M. Kindlik

18.

Trening Umiejętności Społecznych – zajęcia grupowe

O. Łagowska-Korneluk

M. Kęsy

Skontaktuj się z nami już dziś

Nasz numer telefonu
81 532 80 78
535 769 900

Przejdż do kontaktu