Zajęcia dla dzieci i młodzieży
L.p. | Tematyka - Zajęcia dla dzieci i młodzieży | Osoby realizujące |
1. | „Działamy w zespole” – rozwijanie współpracy grupowej. Zajęcia dla klas IV-VIII | M. Tymińska |
2. | „Inni czy tacy sami?” – o postawach wobec osób z niepełnosprawnością. Zajęcia dla klas IV-VIII | M. Tymińska |
3. | „Jak rozmawiać by być dobrze zrozumianym i bardziej rozumieć innych?” – warsztaty dla uczniów starszych klas szkół podstawowych i ponadpodstawowych | E. Chmielnicka |
4. | „W wolności od uzależnień rozwijam siebie – warsztaty z zakresu profilaktyki uzależnień od alkoholu i nie tylko” – zajęcia dla uczniów starszych klas szkoły podstawowej | E. Chmielnicka |
5. | „Co robić z tymi uczuciami?” – warsztaty dla uczniów starszych klas szkół podstawowych i ponadpodstawowych | E. Chmielnicka |
6. | „Poszukiwanie wartości i sensu mojego życia – dylematy okresu dojrzewania” – zajęcia dla uczniów szkół ponadpodstawowych | E. Chmielnicka |
7. | „Jak budować dobre relacje w klasie ?”– zajęcia integracyjne dla klas | E. Chmielnicka |
8. | “Być albo nie być w grupie” – zajęcia dla uczniów kl. IV-VIII | O. Łagowska-Korneluk M. Kęsy |
9. | “Mój świat emocji” – zajęcia warsztatowe dla kl. I-III | O. Łagowska-Korneluk M. Kęsy |
10. | Nadążyć za światem – branże przyszłości- zajęcia dla uczniów klas VIII.
| B. Bojarczuk |
11. | Trzej królewicze – trudny świat emocji. Analiza cech własnych- zajęcia dla uczniów klas VII. | B. Bojarczuk |
12. | Grupowe zajęcia logopedyczne dla przedszkolaków: - Walka ze smokiem, czyli gry, zabawy i historie, które dodają siły i odwagi.
| E. Wójcik
|
13. | Przesiewowe badanie mowy dzieci przedszkolnych w placówkach, które nie zatrudniają logopedów.
| E. Wójcik |
14. | Wyjazdowe indywidualne obserwacje dzieci przedszkolnych i szkolnych z problemami w mowie i komunikacji społecznej z rówieśnikami podczas zajęć edukacyjnych w przedszkolu lub szkole. | E. Wójcik A. Wybrańska M. Kindlik |
15. | „Jak cię słyszą, tak cię piszą” – warsztaty dykcyjne dla starszych klas szkoły podstawowej
| A. Wybrańska |
16. | Badania przesiewowe artykulacji dzieci w wieku wczenoszkolnym na terenie szkół – w placówkach w których nie ma logopedy. | M. Kindlik |
17. | Skrining dzieci w żłobkach i przedszkolach pod kątem wczesnego wykrywania nieprawidłowości i zaburzeń w rozwoju mowy. | M. Kindlik |
18. | Trening Umiejętności Społecznych – zajęcia grupowe | O. Łagowska-Korneluk M. Kęsy |