Propozycje spotkań wyjazdowych dla nauczycieli
Lp. | Tematyka zajęć | Osoby realizujące |
1. | „Jak pracować z uczniem z zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi” | D. Pakosz |
2. | „Jak pracować z uczniami z depresją i innymi chorobami przewlekłymi” | D. Pakosz |
3. | "Jak wspierać rozwój emocjonalny dziecka" | M. Zwierzańska |
4. | ,,Podstawowe kompetencje wychowawcze w codziennym kontakcie z uczniami” | E. Chmielnicka |
5. | "Jak rozumieć i wspierać dziecko z ADHD?" | E. Chmielnicka |
6. | „Opinia czy orzeczenie - jakie dokumenty może wydać Poradnia?” | O. Łagowska-Korneluk M. Tymińska |
7. | „Zasady pracy z dzieckiem z mutyzmem wybiórczym jako zaburzeniem lękowym”. | M. Kęsy O. Łagowska-Korneluk |
8. | „Uczeń z nadpobudliwością psychoruchową w szkole”. | M. Kęsy O. Łagowska-Korneluk |
9. | „Dziecko afatyczne – czyli jakie? Prawdy i mity o afazji” | M. Kęsy A. Wybrańska |
10. | „ W mojej klasie jest dziecko jąkające się – co robić, jak je wspierać – poradnik dla nauczycieli” | M. Kindlik |
11. | Udzielanie nauczycielom informacji zwrotnych po przesiewowych badaniach logopedycznych oraz po obserwacji dzieci w trakcie zajęć edukacyjnych na terenie, przedszkoli i szkół | E. Wójcik |
12. | Konsultacje logopedyczne dla nauczycielek dzieci z problemami w mowie i komunikacji społecznej | E. Wójcik |
13. | Współpraca z logopedami szkolnymi zgodnie ze zgłaszanymi potrzebami, w tym telefoniczne konsultacje w sprawie dzieci kierowanych na badania do poradni (analiza przypadków, omówienie ścieżki terapii logopedycznej) | E. Wójcik |
14. | Szkolenie dla nauczycieli i wychowawców szkół i przedszkoli na temat „ABC mutyzmu wybiórczego”. | E. Wójcik |