Propozycje spotkań wyjazdowych dla nauczycieli
L.p. | Tematyka | Osoby realizujące |
1. | „Opinia czy orzeczenie? Jakie dokumenty może wydać Poradnia” – spotkanie informacyjne | O. Łagowska-Korneluk M. Tymińska |
2. | “Społeczne, emocjonalne, komunikacyjne i poznawcze deficyty ucznia z autyzmem i zespołem Aspergera i ich wpływ na funkcjonowanie w środowisku szkolnym” | O. Łagowska-Korneluk M. Kęsy |
3. | „Okres wychowania przedszkolnego, a sygnały ostrzegawcze w rozwoju dziecka” | O. Łagowska M. Kęsy |
4. | ,,Podstawowe kompetencje wychowawcze w codziennym kontakcie z uczniami” | E. Chmielnicka |
5. | ,,Jak radzić sobie z emocjami w pracy nauczyciela ?” | E. Chmielnicka |
6. | ,,Co jest ważne w rozwiązywaniu konfliktów?” | E. Chmielnicka |
7. | „Jak usprawnić moją komunikację z innymi?” – warsztaty dla nauczycieli | E. Chmielnicka |
7. | „Jak pracować z uczniem z zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi” | D. Pakosz |
8. | „Jak pracować z uczniami z depresją i innymi chorobami przewlekłymi” | D. Pakosz |
9. | Konsultacje logopedyczne dla nauczycielek dzieci z problemami w mowie i komunikacji społecznej z rówieśnikami. | E. Wójcik |
10. | „ABC mutyzmu wybiórczego”- ”- szkolenie dla nauczycieli i wychowawców szkół i przedszkoli (szkoleniowe Rady Pedagogiczne). | E. Wójcik |
11. | „Funkcje prymarne a rozwój mowy” – szkolenie dla nauczycieli i wychowawców przedszkoli | A. Wybrańska |
12. | „W mojej klasie jest dziecko jąkające się – co robić, jak je wspierać – poradnik dla nauczycieli” | M. Kindlik |
13. | „Jak wspierać rozwój emocjonalno-społeczny dziecka” | M. Zwierzańska |